• 03423172044

DERS KAYIT TARİHLERİ;

  • Ders kayıtları 5-9 Şubat 2024 tarihleri arasında yapılacak olup, dersler 12 Şubat 2024 tarihinde başlayacaktır.

 

  • Ders ekleme-bırakma ve özel öğrenci kayıtları 15-16 Şubat 2024 tarihleri arasındadır. Ders ekleme-bırakma tarihlerinde ders kaydı yapılamayacaktır.

 

DERS KAYIT İŞLEMLERİ;

  • Üniversitemiz Önlisans ve Lisans Eğitim-Öğretim Yönetmeliğinin 13. Maddesinde belirtildiği üzere;
  • Ders kayıtları akademik takvimde belirlenen tarihler arasında Öğrenci bilgi sistemi üzerinden yapılacaktır.
  • Ders kaydı işlemlerinin tümünden öğrenciler sorumlu olup, bu işlemleri kendileri yapmakla yükümlüdürler. Ancak, öğrencilere ders kayıt yenileme işlemlerinde yardımcı olmak için bölüm başkanlığınca ilgili bölümün öğretim elemanları arasından bir akademik danışman görevlendirilir. 
  • Kaydınızı kesinleştirip kontrol ettikten sonra danışman onayına sunmayı ve Danışmanınızın ders kaydınızı onaylayıp onaylamadığını kontrol etmeyi unutmayınız.
  • Lisansüstü öğrencilerin Öğrenci İşleri ilgili Enstitülerde yürütülmektedir.

 

E-KAYIT (ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ) SİSTEMİ İÇİN TIKLAYINIZ.

 

DERS KAYIT KILAVUZU İÇİN TIKLAYINIZ.

 

UZAKTAN EĞİTİM İŞLEMLERİ;

  • 2023-2024 Eğitim-Öğretim yılında uzaktan eğitim yoluyla alınacak dersler için GAUZEM’e giriş e-kayıt sayfanıza giriş için kullandığınız kullanıcı adı ve şifre ile aynıdır.
  • Ders kayıtlarımız bittikten sonra öğrencilerimiz GAUZEM tarafından GAUZEM Bilgi Sistemine toplu olarak aktarılacaktır. Uzaktan eğitim derslerine girilse dahi e-kayıt bilgi sisteminde bulunmayan dersler ile ilgili hiçbir işlem yapılmayacaktır. Bu nedenle lütfen e-kayıt sayfanızdaki kaydınızı kesinleştirip kontrol ettikten sonra danışman onayına sunmayı ve Danışmanınızın ders kaydınızı onaylayıp onaylamadığını kontrol etmeyi unutmayınız.

 

GAZUZEM Bilgi Sistemine giriş için tıklayınız.

 

KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETİ (HARÇ) İŞLEMLERİ;

Katkı payı/öğrenim ücreti (harç) yatırması gereken öğrenciler, öğrenci numaraları ile Halk Bankasının herhangi bir şubesi veya atm’sinden harçlarını yatırdıktan sonra ders kaydı yapabileceklerdir. E-kayıt sayfanıza girdiğinizde ders kaydı sayfanızda ödemeniz gereken harç ücreti görüntülenecektir. Herhangi bir sorun olduğu taktirde Öğrenci İşlerinde ilgili bölüm sekreteriniz ile iletişime geçiniz.